Pridėti į Pageidavimų sąrašą
Mieli klientai, kviečiame apsilankyti mūsų parduotuvėje apsipirkti, linkiu jums laimingo gyvenimo.
1. Mes teikiame siuntos ir didmeninės prekybos ar pardavimo agentūra paslaugas, galite susisiekti su mumis mėgautis paslaugas;
2. Audinys mūsų antblauzdžiai yra modernizuotos, kokybė yra geresnė, ir LOGOTIPAS gali būti pritaikytas nemokamai, prašome susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba;
3. Kiti logotipo pritaikymas įmonėms tik reikia mokėti 30 $versija mokestis pirmą kartą, ir jūs galite mėgautis visą gamybos paslaugos $0.3 už vienetą.
4. Mes laivas tvarka.Jei spalva produktas, atitinkantis kad yra sandelyje, fabrike darbuotojai atsiųs panašios spalvos ar kitos spalvos, prašome suprasti, ačiū!
DUK:
1. Q: aš ne gauti paketas, ką aš turėčiau daryti?
Atsakymas: Prašome susisiekti su mumis per Leila-dance.lt informacijos pirmas.Mes padėsime jums ir pasirūpinti, kad patikrinti mūsų perdirbimo nuorodą.Tuo pačiu metu, jums reikia patikrinti savo pristatymo adresą ir ar mokėjimas būtų sėkmingas.Jei jis yra patogus, kreipkitės į artimiausią pašto skyrių.
2. Q: ar Galite parduoti jį ne didmeninę kainą?
Atsakymas: Taip, jei jūsų užsakymas yra didesnis nei 30. Jūs galite susisiekti su mumis.
3. Q: Ką daryti gavus prekę?
Atsakymas: Prašome patikrinti, ar gautas produktas yra toks pat, kaip ir produktas jums užsisakyti.Jei gausite klaidingą produktas, pažeistas produkto ar dalinis vežimo tvarką, prašome susisiekti su parduotuvės iš karto po pardavimo parama.Atsiprašome už bet kokius nepatogumus sukelia.
4. Q: Ką daryti, jei produktas turi kokybės problemų?
Atsakymas: Ar jums naudojant gaminį pirmą kartą, ar esate produkto fanatikas, jums teks susidurti su tokia situacija: Jei produktas turi kokybės problemų po jų gavimo.Prašome nufotografuoti ir kreiptis į pardavėją, kaip galima greičiau, mes ją išspręsti jums kuo greičiau.
Dėl atsiliepimai:
Jei jus tenkina mūsų produktų, jums gali mums suteikti 5-star atsiliepimus ir parodyti savo gražių nuotraukų.Ačiū!